11 Nisan 2012 Çarşamba

işyeri önerileri vol.2

bugün Tepe Nautilus AVM'ye yemek yemeğe gittik, bir Dukan diyetçisi olarak tüm restoranları gezdim bana uygun ne var diye bulmaya çalıştım. size uygun ne var diye bulmak için ipuçları şöyle:
-Salata yiyebileceğiniz günde misiniz? Eğer öyleyse açık büfe salata insanı eğlendirip moral verebilir yemekten önce.:)
-Döner satan yerleri geçin, dönerin yarısı yağ neredeyse!
-Izgarası olan dükkanlara bakın - köfteciler genelde tercihim  - ama köfte yiyemiyorum tabii.
-Yiyeceğiniz tabağın pırıl pırıl parlamaması lazım, ona dikkat edin. amcalar genelde parlayan tabaklar yapmaktan hoşlanıyolar herhalde, ama parlayan yemek yağlı yemek demek. Geçin.
-Ben Ramiz'i seçtim böyle şartlar altında, tavuk bonfile yapıyolar, önceden yağlı bi sosta marine ediyorlarmış, rica edince sosunu yıkayıp öyle ızgara yapabiliyorlar. Bi de salata patlattınız mı yanına oldu bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder